Emelie

Jag har precis klivit ut från en ångande het dusch. Håret är fortfarande blött men kroppen börjar återfå sin värme igen.
Jag åkte ner och tränade. Testade mammas gamla gymprogram (nr1 inför skidsessongen). Det gick bra. Körde igenom rätt lugnt och lätt. Tuffar till det nästa gång. Jag lär ju ha träningsvärk ändå.
På vägen hem träffade jag en av de härligaste tjejerna jag någonsin har mött. Emelie! Vi känner egentligen inte varandra så bra, men jag blir bara så glad och skrattig och helt bubblig och sprallig av henne. Hon var på väg hem från jobbet så jag följde henne en bit. Sen stannade vi för att säga hejdå. Men det gick ju inte såklart. Vi pratade och skojade och pratade och blev bara mer och mer våta av regnet. Det var så härligt att se henne! Jag blev helt glad. När jag kom hem var jag helt dyngsur och tårna var som istappar. Stackars Emelie som var tvungen att gå hela vägen hem sen..


Och tack för tipsen Amalia, och peppningen. Du är fin! Jag behöver det. För nu blev jag helt plötsligt så trött när jag kom på att jag måste skriva mitt arbete om Heavens Gate (kom på vad sekten hette, yay). Äsch, det blir nog lite te först. Är inte heeeelt varm ännu.


galnaste tjejen and i love her

Kommentarer
Postat av: Galnaste tjejen i knivsta!:P

åh va gullig du är! jag ler från öra till öra när jag läster ditt inlägg!:D du e så rolig! jag tyckte de va jätte roligt att träffa dej! vi får inte låta de gå så långt mellan gångerna! DU e som JAG och JAG e som DU de ska man ta vara på!:) snygga bilder på oss!:P kramar i massor

2009-11-19 @ 03:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0