Måndag 22.05

Det blev till att träffa Gunnel och dricka en Chai på Barista. Gunnel är bland de mysigaste människor jag känner.


Innan hon kom ner på stan testade jag, Elin och Amalia skor. Åh, jag vill ha dem allihopa! Kanske inte just de här..


men kanske de här..


jag blir bara orimligt lång..



Den här hittade jag på Pelles blogg, jag tyckte om det.
Jag vet att du gillar att rätta till saker hela tiden.
Exempelvis att stoppa in lakanet under madrassen, på
ett ställe där aldrig någon annan förutom du tittar.
Men det är så jävla vackert tycker jag ibland.

Jag tyckte om det. Kanske för att jag är en sån person, och det är underbart att kunna bli älskad och uppskattad trots/även för sina sämre sidor. En gång sa en till mig att det inte gjorde något att jag kröp så nära på natten så han vaknade. För då fick han tid att titta på mig och ta ett nytt kramtag om mig innan han somnade om. Härligt att kunna vända det till något positivt. Jag försöker vända saker till det positiva tycker jag. Hjälp mig gärna att göra det ännu mer. Nu ska jag göra något annat. Ha en god natt. Och istället för att bli sur över att du inte kan somna i natt, tänk på vad härligt det är att du har ett underbart liv som vill hålla dig kvar i verkligehet lite till innan sömnen tar dig.

Så mina tips för kvällen är:
- Gunnel såklart, mysigaste och snyggaste tjejen i stan
- http://a-prayer-for-the-wild-at-heart.blogspot.com/
- Kolla skor höjer humöret - Köpa skor är obeskrivligt
- Och tänk positivt, ta livet som en komplimang, och var glad, som Edit brukade säga

God natt. Dröm om mig.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Tack för de fina kommentarerna, och tack för att du gillade det jag skrev =D. Fett tunga kängor på bilden förresten, hehe.

2009-11-09 @ 22:22:44
Postat av: Zettermark

Tack för fina ord :)



Så jag ser att du hittat Älskarinnan. Har du sett att hon länkat mig som "bloggkompis", haha.

Pussgodnatt

2009-11-10 @ 21:45:06
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: gunnel

myspys till tusen! blir glad av dig din finis <3

2009-11-10 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0