sjuk

Jag är sjuk! SJUK! Och just därför var allt tvungen att gå fel denna morgon. Jäkla vaccin. Men jippi, jag kommer ju inte få svinis i alla fall - bara ligga här hemma och vara sjuk i feber några dagar. Eh. Så jäkla värdelöst. Men kommer inte fått jobba om jag inte tagit vaccinet så det var ju inte till att välja så mycket. Er andra avråder jag från att ta det!

När man ligger hemma sjuk och eländig så blir man väldigt ensam och ynklig. Kroppen skriker efter lite kramar, klappar och någon som kan pyssla om en lite. Någon som vill komma och kramas med mig i morgon mellan 11-16?

Som tur var ringde Elina mig och muntrade upp mig lite. Hon tipsade mig om saker jag borde hitta på nu när jag är sjuk. Det mesta var bara snusk, och hon fick mig att fnittra som en liten flicka. Den där Elina alltså. Hon beskrev också sin dröm-man för mig. Efter sammanställningar av faktan kan jag konstatera att han skulle se ut ungefär såhär:


Föresten så hittade jag en bild på Elina och Bea från när vi var på Kalas. Har jag inte otroligt snygga vänner? Och vist skulle ni kunna se Elina med mannen här ovanför? Som handen i handsken - gjorda för varandra.

Kommentarer
Postat av: Elinaa

meeeen uuuuhw, INTE så. Fel fel fel. Inte min drömman! hahah men det var ganska kul ändå!

2009-11-04 @ 23:20:20
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/
Postat av: camilla

tusan så snygga vänner vi har (eller jag har, för du är ju väldigt inräknad i den skaran flicka!)

bli frisk nu så jag får se dig när jag lyckas ta mig till skolan nåndag snart!

2009-11-05 @ 01:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0