skolans fulaste par

Okej, jag sitter här och går verkligen på överskottsenergi. Jag är trött och helt otroligt flummig. Hanna finns som stöd över msn, tur är väl det. Jag har jobbat hela dagen med PA. Och jag menar verkligen hela dagen. 9-18. Vi ska visa upp utställningen för smip08 i morgon vid 10 och vi är inte klara. he. he. Lyckat. Ännu mer lyckat är ju att jag sitter här fasten jag borde plugga. eh, mm.


Något jag skrev om skolans fulaste par en gång
Första gången jag hörde talas om "skolans fulaste par" blev jag skitsur. Det finns inga människor som är fula och hur töntigt är det inte att komma på ett sånt smeknamn till några? Nu senare har jag förstått att de på skolan är allmänt kända under detta namn. Jag blir bara arg! Avundsjuka, ensamma, fula knäppisar som kom på smeknamnet. Så blev det ett nytt år och nya ettor kom och jag fick höra talas om "skolans nyaste fulaste par". Herregud tänkte jag! Hur orkar man hålla på? Efter att jag fick veta vilka de var så säger jag såhär: De är verkligen inte fula!! Men jag måste hålla med om att de är lite konstiga. De sitter och smeker varandra i korridorerna och i matsalen. De tar varandra på låren på det där kåta, upphetsade sättet och sist men absolut inte minst konstigt - de slickar varandra i ansiktet!!!! Vi har sett dem i matsalen med våra egna ögon!

Det var bara en liten uppstickare. Nu ska jag skriva mitt personporträtt.
Tjillevippen

Förhandsvisning av PA
Malva och "hyddan"!


Kenya!


Oh så stolt jag visar upp vårat arbete.


Lagkamrat Malva och jag.


De begåvade jäntorna, minus Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0