Saturday

I dag har vait en lugn dag. Förutom när vi kubbade allt vad vi hade för att hinna med tåget då. Men förutom det så har det varit en lugn dag. Mamma och pappa höll sin årliga ärtsoppsmiddag. Efter pannkakorna gick jag hem till Bengtssons där jag satt och knypplade, åt efterätt och mös. Jag älskar att vara hemma hos Jenny. Det känns lite som mitt andra hem. Jag känner mig alltid välkommen där och det känns så himla avslappnat och naturligt allting.

Nu är jag bara supertrött och ska väl gå och sova snart. I morgon blir det Evelina och massor av plugg. Skridskoåkningen blev inställd i dag eftersom Linda blev erbjuden att spela match med div.2-laget. Hoppas det gick bra. Jag höll tummarna för dig. <3 Vi får åka en annan dag istället.




Kollade igenom lite bilder mamma och pappa tog när de var och hälsade på mig i USA. Och jag tänkte på det - I USA är allting:

Lite högre



Lite större


Lite fler


Lite längre


Lite stoltare


Lite mer valmöjligheternas land


Lite tjockare


Jag älskar USA och längtar tills jag får åka dit igen. Har du varit där? Kanske ska vi åka tillsammans..
Puss och hej lingongrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0