gamla gänget

Nyligen hemkommen från träningen. Det gick segt i dag och jag var bara allmänt förvirrad.

Träffade Matilda på gymmet och vi började prata massor. Det är så kul med gamla vänner. Men har alltid något att prata om. Vi sa att vi kanske ska ses någon dag. Kanske ta en promenad. Prata ikapp oss om allt vi har missat sen vi senast tog en.
Matilda, Linnea, Edit och jag var bästa kompisar på mellanstadiet. Delade brythjärtan och allt <3 Vilken mysig tid det var. Har hittat massa söta bilder på oss.

Bildregn från arkivet..
Edit och Matilda på innebandyavslutningen 2003


Hela gänget, Linnea, Matilda, Edit och jag


Edit - när Matilda fylde 13


Matilda, Jenny och jag, 1999


Liten Matilda!


Gänget igen. Samlat för att åka på klassresa till Kolmården


Jag och Kamelen med tjejorna i bakgrunden. Vist ser de lite avundsjuka ut?


Matilda krattar kamelbajs!


Edit, jag och Matilda


Innan bowling med innebandyn, 2005


Linnea, jag och Matilda


Edit och jag


Linnea!


Matilda

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha! Ja man var ju inte vidare vacker när jag var yngre!

Men vilka minnen! Jag tänkte senast på igår när vi körde "bacillleken" OM någon tog på något äckligt så torka den av sig på en annan och den i sin tur torkade av sig på en annan och så kunde det ju fortsätta i all evighet! Kommer du ihåg det? :P

Men säg till när ni ska ta den där promenaden! Jag vill mer än gärna följa med då :)



puss och kram !

2009-11-20 @ 12:30:33
URL: http://linneafriberg.blogg.se/
Postat av: Burntan

Så sööööt nät du var liten

2009-11-20 @ 12:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0