basement

Jag sitter hemma. Jag tackade nej till att gå ut. Jag vill dansa. Inte dricka öl. I går drack jag öl. Cristian hetsade och jag hällde i mig. Jäklarns vad det gick undan. Fast först var vi och tittade på Basement. Jag tycker att de är så otroligt söta- vilket är helt fel- då jag tror att de hellre ses som coola. Men shit vad grymma de har blivit. Sjukt snygga är de och även om jag inte riktigt gillar sån sorts musik så är deras låtar riktigt bra.

Här är the real deal, haha:
http://svtplay.se/v/1569975/bolibompa/bjornar_som_gillar_techno





Killen sitter på Max och laddar sin mobil. Det tyckte jag var sjukt kul då, inte lika kul nu. Med stor hjälp från Fredrik Fencke så lyckades jag ta en bild. Tack.

Kommentarer
Postat av: christina

HAHAHAH vilket underbart klipp!

"vi är björnarna som älskaaaaar.... att dansa. TECHNO!"

2009-11-14 @ 23:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0