dance baby

Det är så mycket jag vill göra och lära mig här i livet. Mitt senaste projekt är att jag ska börja dansa. Till våren ska jag lära mig dansa Lindy-Hop. Jag har velat det allt för länge så nu tänkte jag att det är dags att slå slag i saken. Jag har sett ut min danspartner, eller offer, om man vill se det på det sättet. Jag håller på att lirka med denne, som tvivlar på sina egna danskunskaper. Men det kommer nog gå bra tror jag.
Efter dansandet är det nog dags att lära sig väva. Jag tror inte det kan vänta mycket längre det heller.

Jag har föresten, efter att jag läste Sofias blogg, suttit och tittat på massa klipp på youtube om Beauty pageants. Helt galet stört.
Men vart fasen tog tiden vägen? Jag som skulle lägga mig tidigt i kväll.

I morgon blir det skola. Dance med Anna PT på Form och sen lite Cristian tror jag.

Efter att ha tittat här på mitt vackra webcam-foto kan ni ju alla hålla med om att jag skulle passa utmärkt som beauty queen! haha


Här är hon som vann Horn Lake High school's beauty pageant när jag gick där. Isn't she beautiful..
 


Det här ska jag lära mig. Sen kan jag lära er om ni vill!   =)


God natt, och gör som Elina, dröm om mig! <3

Kommentarer
Postat av: gunnel

BRA STINA! :D är det samma offer som du och jag pratade om eller någon annan?

2009-11-12 @ 14:29:26
Postat av: Zettermark

Ja, visst är det SJUKT? Och så tycker folk att jag är dum som anklagar dem för att upprätthålla detta mönster. Urk.

2009-11-12 @ 20:55:02
URL: http://zettermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0