husmor

Jag har köpt nya pjux och det är inte nådigt vad jag gillar dem. En bild kommer ni få se inom kort vill jag lova. De är grymma.

Dagen innehöll:
- Panini-middag med Bea, efter skoköp och blommpinneköp
- Halvjogg hem från tåget i nya pjuxen
- Racerfart ner till Form (också i nya pjuxen), sen som vanligt
- Dansen inställd...
- Extrema intervaller på motionscyckeln tills jag trodde jag skulle kolapsa eller spy (kan berott på tufft träningspass/kan berott på annat - jag väljer tufft träningspass)
- Hemlunk i pjuxen, rädd att halka med cykeln (skulle bli andra för denna vintern, förargligt!)
- Överaska mamma med pannkakor och smile-gubbar gjorda av tomater och gurka
- Äppelpyssel! jag bara är såhär.

Här kommer lite bilder. Dock inga på pjuxen. Men var lugn. De kommer sånna med, senare.














God natt för i dag. Om 7 timmar sitter jag på en spinningcykel och kör skiten ur mig. Så det är dags att sova.

Det blir roligare att äta om man använt sig av lite fantasi.  =)

Kommentarer
Postat av: christina

folket i madrid kallade mig för pysselchris.

jag undrar vad de skulle kalla dig. säkert superdupermegapaowwowpysselstina. eller nått!

2009-11-13 @ 00:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0