mina pojkar

OBS! Jag varnar. Det här inlägget har kanske en tendens att dra åt det rätt fjantiga hållet. Men jag kan inte låta bli att bli sådär töntigt upphetsad när jag ser och pratar om mina älskade pojkar från America.

Började prata om Aladdin-uppsättningen vi gjorde i USA med Mille och helt plötsligt satt jag där igen, Fast på Bilddagboken tittandes på bilder. Jag har massor av bilder från USA men jag kan inte titta mig nog på dem. Ibland när jag tänker på USA så kan jag faktiskt inte tro att det är sant. Året gick så sjukligt fort och jag han med så otroligt mycket. Jag älskar att jag gjorde det. Jag älskar att jag åkte! Fan vad jag är bra.
Här är lite bilder på mina boys:

John Little, Chris, Brandon, Kyle och jag


I love my Bryan


My baby boy Josh


Nick the sexy one 


Michael House


Taco was my 1st Mexican


My black Kyle



Once you go black you never go back, my baby Bud



Kyle my gentleman



My love, love, Chris Krogman


Oscar loved me (My 2nd Mexican, haha)


Kommentarer
Postat av: christina

hihi stinafina (eller ska jag säga arizona?) såhär kan det se ut ibland när man (jag) hoppar http://www.youtube.com/watch?v=VpdBqA9lpZA

2009-11-10 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0