det går bra nu..

Inte nog med att jag har lyckats skaffa mig en header. Jag har även lyckats skapa kategorier. Jag är stolt. Nu ska de bara fyllas.

Kunde inte komma på några alls i början. Men sen kom jag på massor. Får se hur det blir det här.

Kategoriförklaringar:
Stinafina - mina tankar och förklaringar på saker och ting
High School Drama - namnet säger väl i princip allt - det som händer i skolan. Låter kanske som en tråkig kategori, men låt dig inte luras. Min klass ligger oftast halvgråtandes på golvet... av skratt.
Pilleri och Pillera (det måste nämnas att betoningen ska ligga på den sista bokstaven i båda orden) - Pyssel, knåp, finurligheter och lite sykonster passar under det här temat.
Härligheter - allt som är sådär härligt och upprymmande så tårna krusar sig, magen blir varm och leendet är stort hamnar här!
Var det bättre förr? - Jag älskar att sitta och titta på gamla bilder. Du kanske är med på någon?
Utgång på ingång - Party, party!
Livet - allt som inte passar in i någon av de andra kategorierna passar in här.


Nu är det dags att sova. Har skrivit klart en religionsuppsats och föreberett inför ett seminarium vi ska ha i morgon. Nu måste jag sova. Upp om 5h för att träna. Jag testar något nytt - så det blir inte spinning i morgonbitti, utan gym.

Kommentarer
Postat av: gunnel

vad fint det blev! inte vet jag om mina ord hjälpte, men jag visste att du skulle klara det så bra som du är :))

2009-11-20 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0