bilder och smått

Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg i går, men sen dog hela blogg.se för att de skulle byta servrar och hela inlägget försvann. Tråkigt. Men aja. Nya tag i dag och strunt i gårdagen.

Vasaloppsträningen gick suveränt och det var riktigt kul. Vi sprang intervaller. Först 4 stycken 90/60 och sen 6 tycken 45/30. Det gick fort och lätt och jag sprang 50 meter längre än vad jag skulle på långa intervallen och 25 meter på korta. Jag är nöjd och Gunnar peppade på och skrek till mig att backa och springa längre varje gång. Det känns som träningen börjar visa lite resultet nu. Skönt och kul kul kul!

Har lite bilder på g. Töntiga om ni vill, småroliga om ni vill.

Efter träningen försökte Enrico locka mig att äta onyttigt och misslyckas med min nyttighets-plan.

Han misslyckades såklart! Notera leran på vaderna. Träningen var inte att leka med.


Naturarna hade filmgala och några hade gjort denna film.


Förutom sista scenen så var ju det här en favorit. haha. De är roliga de där naturarna.


Fick ett meddelande från en administratör i en grupp jag är med i på fb. Han skrev: "Jag har ändrat lite inriktning och syfte på gruppen. Jag hoppas det känns okej." haha. Rolig kille. Alla medlemmar blev skitsura. Det var inte okej. Och de hade skällt och skrivit massor av fula grejer på gruppens wall. Undrar vad det var för grupp innan. haha. Jag gick ur.




Nu måste jag skynda mig för jag och Bea ska till kulturhuset i Stockholm. Vi ska nämligen ställa ut där med våran projektgrupp. Häftigt värre.

Gunnel har föresten tagit körkort. Hon är BÄST!!! Grattis till dig. Bra jobbat! Jag gjorde en töntig grej i går, för det enda som snurrade i mitt huvud var att hon klarat det. Haha. Men har inte bilden här. Borde kanske inte visas för allämnheten. Men aja. Den kommer senare. Grattis igen! <3


Kommentarer
Postat av: camilla

HAHHA, underbar fantasi!

& "FUCK!" och "ingen kom." , fan va hårt slut haha

2009-11-26 @ 01:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0