Bea goes kul i jul, eller så tycker jag bara att tråkiga saker är otroligt roliga ändå

sluta skratta börja jobba

tänder inte på dig

strippade för dom (smip08) därför är vi vänner

nu störde du min koncentrationnnnnnn

wanna marry him

give birth to his children

you waaaant him

P to the UCKO

jag har skrattat hela kvällen här för mig själv. jag har kommit på att när folk kring mig är trötta och jag egentligen också är trött, för trött, kan jag ibland bli helt speedad och inte sitta still eller vara lugn. jag blir som helt upphetsad och bara måste skratta, skämta och hoppa, springa, cykla. jag blir världens drygaste ungefär. samma sak gäller det när folk är tokseriösa och jag är tött, för trött. jag kan inte koncentrera mig utan bara flummar iväg, misstolkar allt och kan inte låta bli att retas, skratta, kittlas och vara allmänt oseriös.

nej, nu ska jag verkligen skriva mitt personporträtt på riktigt. tar det ur minnet eftersom jag glömde anteckningsboken i skolan, eh. oj.


Kommentarer
Postat av: bea

min humor är alltid bra. jämt. på internet. i andetagen. alltid. kaaaanske att någon av dem är sant. är sant. jag är kul . skriver inte heller. men har. 3 sidor. kul.

2009-11-30 @ 23:38:00
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: amalia

AAHHH, projektarbete! Har inte ksrivit loggbok på 2 veckor. Inte bra, tur att man har bra minne :S

6 månader och 3 dagar kvar. Nu ska jag kolla på adventskalendern! :P haha

Puss

2009-12-01 @ 16:38:18
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0