arg

Jag blir så sablans jäkla ARG när jag dammsugar. Jag hatar det. Tur att ingen är hemma just nu för då skulle de inte kunna undslippa min ilska. Jag förstår egentligen inte varför jag blir så arg. Det är inte så jätteansträngande precis och det går ganska fort om man inte gör det supernoga. Ändå blir jag så arg, arg, arg! För att muntra upp mig själv borde jag nu ägna mig åt något jag tycker om. Men det är inte bara arg jag blir av att dammsuga. Jag tappar lusten till allt annat också. Så jag har noll lust eller ork till något alls. Jag borde bara gå och sova och vakna igen nästa år eller nått. Hm.

Har du något tips på vad man kan göra för att bli gladare igen?

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag vet, man blir sjukt sur av att dammsuga. Bara ljudet, och slangen och att man jämt slår i något. USH!

hihi, baka en kaka! :P då blir man glad (alltså när man äter den+ pigg av sockret)..

Kram

2009-11-18 @ 21:46:00
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0