äntligen klar med matten

Det blev matte tills nu. Herregud, men jag har räknat ut hela kapitlet nu och fått specialhjälp från mina två excellenta privatlärare Katarina och Josefin. Bert-Arne hjälpte också till lite på ett hörn. Tack, tack till er. Nu borde jag egentligen sova bums. För i morgon är det dags för höstens första morgonspinning. Oh jippi. Upp före tuppen och halv 7 börjar vi trampa. Egentligen är det bara galet och sinnesstört. Men vill man komma i form så vill man. Och vill man göra en mamma och en pappa superglada så finns det inget bättre än morgonspinning. Konstigt.

Jag kom på att jag hade en annan dröm i natt också. För andra gången på en månad så drömde jag att hela klassen mass-kissade. Den här gången var det inte på en åker utan på en fin herrgård. Jag fattar inte varför jag drömmer sånt här. Sen vaknar jag upp och är kissnödig - det kan ju vara en förklaring. Men vad fasen ska klassen ha där och göra?

Jag har tänkt massor på namn i dag, jag vet inte varför, men det tar vi en annan gång. I morgon kväll blir det mys med Linda och kanske Filippa också. Sushi/Pizza, prat, prat, prat och massa skratt förväntas utav kvällen. God natt för i dag.

Och aldrig får man väl glömma att ha med en bild.
Jag och Max i februari i år. Luggen jag hade då var snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0