söndag

läste fridas blogg, läste elinas blogg, kollade lite på beas och milles blogg. shit vad alla har bloggar. jag vill läsa sofies blogg. någon som har en länk. haha, vilket skämt. det finns ju inte ens någon som läser den här bloggen. så vem skulle kunna svara. hm

i dag har jag suttit och pluggat teori hela dagen. det är jobbigt. hur fasen ska jag veta hur bestämelserna över hur man får passera ett obevakat tågspår på ett industriområde ser ut. speciellt när det inte ens står i någon av alla 5 böcker jag har.

jag funderar på att ta bort lösenordet på den här bloggen. det är nog ingen som hittar hit ändå. och är det det så får det väl vara så. ne, nu ska jag nog ner och dricka lite vatten innan filip och fredrik börjar på femman. mitt rum blir som en öken om jag inte har fönstret öppet maximalt dygnet runt. undrar om man kommer överleva här inne sen när det faktiskt blir varmt utomhus också. och jag har stängt av elementet, ja. så undrar vart värmen kommer från? allt kan väl inte komma från datorn...

aja, hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0