rosa, rosa, rosa

i dag hade vi bara två lektioner, och det ryktades om att det var coopertest på gympan. så jag mailade markus och sa att jag inte kunde vara med för jag äter pencelin. och det är ju sant, jag äter pencelin. men jag tror snarare det var coopertestet som hejdade mig..
och eftersom jag hade tänkt åka och hämta en knypeldyna hos ingalisa och sven i dag hade jag tagit bilen till skolan. helt fantastiskt är det att få köra helt själv! men iaf, så jag och hanna tog bilen. åkte till ikea och köpte lite gardiner. sen åt vi på max. höjdaren här är att gå igenom drive-in och sen parkera på max parkering och äta utanför max! sen åkte vi till gränby centrum. jag hittade en jättesöt klänning som jag tänkte köpa och ha i morgon när jag ska på skiva. det är filmtema och jag ska klä ut mig till elle wood i legally blond.
elle wood från legally blond
men iaf, så jag testa den där klänningen, står och kollar mig lite i spegeln. jag vänder mig mot hanna som ser rätt likgiltig ut och där står en mamma, hon tittar på mig och säger: jaa, den där var ju inte så fin!
snacka om att jag tappade lust att köpa den.   =(   men sen gick vi till dinsko och jag köpte rosa skor iaf. men jag tror jag ska gå ner på stan i morgon och kolla om inte klänningen finns där också. den var rätt enkel, men ändå väldigt söt och festig.
sen åkte vi hem till hanna och satte upp tygerna vi köpt för hennes garderob, för hon har inga dörrar till garderoben...
den var så himla härligt att åka bil. jag och hanna satt och skrålade för fulla halsar och inga föräldrar eller handledare var med. det var jag som körde!! jag gillar det. jag är verkligen jättestolt för att jag fått körkort.

ne, nu luktar det pankaka, och jag ska ner och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0