på landet

nu sitter jag och elina, hon ringde tillslut upp mig. och det var innan kvällning också.
jag tog tåget på direkten. sen har vi solat, bakat och druckit ko-mjölk. elinas hus är mysigt. elinas familj är mysig och elina hon själv är mysigast. sudi kom också över ett tag. hon är verkligen en härlig människa. hon är glad och sprallig och lyssnar och pratar. det är som elina skrev på sin blogg, tur att man träffade de folk man träffat så att man via dem fått träffa nytt folk.
nu sitter elina och pluggar. melker sitter och visar någon williams dans. han är gullig. jag har ont i magen för jag har ätit så mycket bulldeg. men jag måste erkänna att jag är lite besviken på att jag inte fick rotmos och kåldolmar. men äsch, kanske nästa gång...
ska kolla om jag hittar lite bilder på elinkis dator..

haha, den här bilden gjorde jag till elina när hon fyllde 18. när hon fick den skrattade hon så mycket så hon nästan började gråta. helt otroligt. vi kände knappt varandra då, men gud vad jag tyckte om henne ändå.  =)
bilden jag gav till elina när hon fyllde 18

och den här har elina gjort till mig

omgjord bild elina har gjort till mig

jag blir så himla glad av den här bilden. den bara visar att jag och elina ÄR coolast, ÄR bäst, ÄR snyggast!!!!!!!

jag, johan löfgren och elina på rockfesten på kvalborg

i love you girl <3<3
finaelina


nu ska jag in på fecebook, it's like a drug.
pusseli

Kommentarer
Postat av: Elina

pusseliiiiiiiiiiiiii på dig

2009-06-03 @ 00:46:59
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0