jättekul att vakna tusen gånger på en natt

Bortom mörkret finns en evighet Himlens alla stjärnor lyser upp i natten Kanske att min dröm blir verklighet För din kärlek går jag genom eld och vatten Jag vill ha dig här hos mig Och alltid vara nära dig Du finns i mina drömmar Tusen och en natt Väcker mina känslor Varje tidig gryningsmorgon Sagan om vår kärlek Kan bli verklig, kan bli sann Om du älskar mig i tusen och en natt okej, jag känner såhär. jag vaknar varje timme och tror att jag har försovit mig. jag drömer mardrömmar om teorin och uppkörningen. jag känner mig ensam där jag ligger, själv. jag tror jag är ensamast. vad bortskämt det känns att säga så, usch. det är jag nog. nej, nu blir det bara ordbajs. och nu är det klassråd. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0