sitter i köket med mamma och lotte

Jag sitter här i vårat kök. Mammas kompis Lotte är här. Mamma och Lotte sitter och pratar. De pratar om träning. Jag känner mig lat. Jag var och tränade i går, men samtidigt känner jag mig lat. Jag har inte gått ner något sen jul, jag har gått upp! Helt otroligt, fast det är ju för att jag äter så kolosala mängder. Men maten är ju nyttig och god, usch, jag måste verkligen köra camebridge. Jag måste få lite ordning på mig själv. Jag måste krympa magsäcken och få bort mitt sockersug. För vem vill känna sig lat. Lat och knubbig. Inte tjock, men knubbig. Jag har den där lilla magen som både mormor och mamma säger försvinner när man kommer ur sina tonår. Jaja, visst. Men jag har ju ett år kvar på mig tills jag är ur tonåren. Nästa vecka börjar iaf jag och Elina våran träning. Då ska vi träna varje dag. Träna och plugga. Jag tror det är en bra kombination. Man får ju mer energi av att träna.
Men egentligen måste jag plugga lite svenska nu. Kan ju skylla på att jag inte hunnit träna i dag och därför har jag ingen plugglust. Jag ska analysera Hamlet. hm, önska mig lycka till.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Elina

jag tror att det blir en bra kombination, jag vet det! Jag har läst massor me geografi nu. Känner mig knäpptduktig. Kanske var det för att jag tränade idag som jag orkade? haha. Fan min mage strejkar. Jag kommer inte kunna sova inatt... ää vi har ju sovmorgon i alla fall! Kanske jag ska göra svenskan då? Vi får disskutera lite i skolan sedan... puss på snorren

2009-03-10 @ 21:50:20
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0