historialektion

Jag sitter här på hitorialektionen. Det är ganska tråkigt, men jag försöker hålla ut. Sen kommer spanskan, och det är ju ännu värre. Jag är så less på allt just nu. Jag som har varit så glad så länge, och nu är jag väl inte ledsen, men den där gladheten saknas. Jag tror att jag påverkas väldigt mycket av min omgivning och jag tror att folk i skolan är trött nu. Trötta på skolan och trötta på vädret. Tänk vad härligt det blir sen när det blir vår och fåglarna kvittrar. Jag vill vara kär. Men jag antar att man måste hitta någon att vara kär i först. Jag vill träffa någon. ahh. jag vågar inte ens skriva ner mina tankar här, för någon kanske råkar kolla in, och jag vill inte att någon ska veta vad jag tänker. så fall kan de fråga mig och jag kan berätta. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0