da helg

jag och hanna pratar om avföring. och ur jobbigt det kan vara om man är ute och springer när man är bajsnödig. det blir som så tungt. hanna är rolig hon.

jag är trött och vill inte vara här i skolan. ja vill ha en bra helg. helgen som var va bra. jag var ju på allas mottagningar i fredags. lyckades hinna med 6 stycken, vissa besök kortare och vissa längre. tack alla för att jag fick titta förbi. hemma hos mattias fastnade vi framför navelluddsboken, den av david batra. fy fan vad jag skrattade. och jag som redan då var lite hes blev helt konstig i halsen och fick typ målbrottsröst. sen tog jag och cristian bilen och drog in till stan. vi hämade upp helena och sen tog vi oss hem till robin. kvällen fyldes av mycket skratt och en härlig biltur ut på landet.

sen i lördags var jag på grönan med faster och kusinerna. jag mådde inte så bra, kraxade och fick slutligen feber. vi skulle kolla på markolio och amy diamond för barnens skull sa maria, men självklart slutade det upp med att bara jag och maria stog och kollade ändå, såklart. och sen såg vi kungen också. jag vinkade för kung och fosterland.

i går jobbade jag som valförättare. räknade röster. det var kul. och nu vet jag vilka alla i centrala knivsta som inte röstade. ni kommer få spö. själv röstade man ju för första gången. jag känner att vuxenpoängen bara raaaaaamlar in här.

pusseli,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0