syster-yster

i dag har jag varit på jobbet hela dagen. jag kom dit klockan 8 och gick hem 20 över 9. okej, det kanske inte räknas som hela dagen. men om man tänker att jag i snitt är vaken 15 timmar per dygn så var jag på jobbet  cirkus 75% av min vakna tid den här dagen.

föresten hatar jag när folk säger cirkus, det är så fult så man nästan smäller av. men sen samtidigt så njuter jag lite av fula saker. därför säger jag cirkus ibland. jag blir alltid överdrivet glad när folk svär för onödiga saker också. jag blir helt fnissig. jag har en sån kille i klassen, som säger, "föööör i heeeellvetteee, jäääävlar!!!" för ingenting. och då är det ju inte ett litet fan vi snackar om. det är svordommar utpressade av krafter ändå nere från tårna. det får mig att skratta, ändå från tårna.

min syster är hemma. hon är bra hon. vi har struttat runt här på övervåningen i bara underkläder sen jag kom hem. och inte nog med att jag får se henne i underkläder. hon gav mig även underkläder. hon hade ett par trosor som hon hade fått av några vänner is panien som hon aldrig använt och som hon aldrig tänkte använda. och de var så fina, och jag fick dem!!! det är bra med en syster.

här är hon, fin som bara en syster kan vara.
bilden är gammal, tagen 1999, då ingrid var 12 år



syster på 5-dagars, tagen 2003 tror jag!


ingrid och jag var påväg till hennes jobb i Spanien i somras. söta trånga gator.


jag och ingrid i spanien i somras.


ingrid på en strand någonstanns i Spanien.


crazy crazy, and that's how i love her!


har ingen bra nytagen närbild på henne, tyvärr.  =/
men det lär ju dyka upp nu under sommaren.


och i morgon skiter jag i skolan. jag måste skriva en ideologi, för våra betyg sätts på fredag. fööör i heeeelvettteeeee, jäääävlaaar!!!


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0