tisdag 18.31

hejsan
glömde att skriva i går att jag skulle ego-boosta mig själv lite och lägga upp massa bilder på mig. när jag läste igenom inlägget nyss kändes det så himla egoistiskt. så i dag tänkte jag bara lägga upp bilder på andra människor som jag tycker om.

jag är nyss hemkommen från intro.kurs på servicehuset. jag ska sommarjobba där och det var kurs för alla sommarjobbare. grejen är bara att eftersom jag har jobbat extra hela våren har jag varit på såna här kurser förut, men då för extrapersonal. så de grejerna som de sa i dag har jag nog hört ungefär tre gånger förut. det var svårt att hålla ögonlocken uppe kan jag säga. men jag fick ju betalt. 776 kronor i kassan, katsching!

jag funderar också på om jag ska köpa ut filippas skoldator. hon sa att jag fick det om jag ville. hon har ju redan en laptop. hm. den kostar bara 950 kronor. och det skulle ju vara skönt. pappa sa såhär: har du råd? kommer du använda den? behöver du den?
svar: ja, jag har råd, ja jag kommer använda den, nej jag behöver den inte.
men eftersom jag plågade mig igenom den här tråkiga kursen i dag och ska på en i morgon också så kanske man borde unna sig.
det där med att unna sig är svårt. vad ska man unna sig? unnar man sig när man köper godis eller köper man det bara för att man är sugen? unnar man sig en ny klänning eller kan man bara inte motstå frestelsen?

ja, ja, här kommer lite bilder på fint folk, (jag ber om ursäkt om jag är med på ett hörn i någon bild).



supergammal collage som jag gjort. alla mina fina pojkar!  <3<3



när sofia fyllde 17 i ettan på gymnasiet firades det med tårta på stallet.
linda, jag, mithra, klara, sofia, frida och gunnel.




det här är min kära agneso-keso!!!!! bilden togs en dag hemma hos jenny.
jenny och jag hade länge funderat på om blandningen socker och vatten kunde användas
när man skulle göra en tuppkam. vi lyckades lura agnes till att vara våran försökskanin
det funkade inte, utan slutade med att agnes gick och duschade med massor av socker, vatten,
saft och annat söt i håret. den här bilden togs direkt efter duschen tror jag. 
tack för att du stälde upp agnes.




mormor och morfars små valpar!



min vackra syster i en klänning jag sydde med temat framtiden på maggan



för någon månad sedan packade vi våra grejer och drog långt ut på pizzavallen.
där satt vi timmar och pratade och rökte vattenpipa. mysigt var det!




linda och filippa <3<3



filippa och elina före ugång. tycärr bangade jag festen. kommer inte ihåg varför.
men mina flickor var iaf mycket fina!




min syssling martin blandar mig en drink innan utgång på kulturnatten!



hemma hos elina när hon hade fyllt 18. det var ett roligt partaj med bara töser.
hillevi, bea, elina, sudi, mille och hanna




min söta elinkyflinky när vi var ute på ppl en gång, fasen vad kulk det var!
skorna ramlade av scenen (som tur var ramlade inte elina av), ringar flög genom rummet,
och handtorken användes flitigt till att reducera svetten i pannan.



daniel och linda på oskars "vad fan har du på dig-fest". lyckliga människor är härligt.
fulla lyckliga människro är underbart!!!




bara för att jag råkade fånga det roligaste ögonblicket på bilden. oskar ser nöjd ut
gunnel ser ut som om hon ska börja gråta vilken sekund som hellst, haha
jag tycker om min gunnis och oskar!




nu kom det massa bilder, bilder är kul. fast nu ska jag hjälpa mamma att duka. och egentligen skulle jag ju ha skrivit på min ideologi just nu, men vem orkar göra sånt.

kram, Stina

Kommentarer
Postat av: Elinkyflinky

hahahha, alltså den bilden när jag har rosa skit i håret den var inte helt okej alltså. Jag var INTE speciellt fin, mest bara röd. Men äsch, det är ju jag. Röda-Elina eller Svett-Elina om man föredrar det?



Dock tyckte jag mucho om bilden med mig och mina ÄLSKADE skor, dom hjärta mig. ;) OCH GUD vilket härligt kollage där i början! Söta killar må jag säga! :)

2009-06-09 @ 22:17:52
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0