ny klänning?

först och främst hade jag tänkt länka till flinkys blogg (där mitt festa assssss stolt visas upp på foto). men sen tänkte jag lite, och så kom jag på att det nog bara är flinky som läser den här bloggen (efter att jag varje gång jag pratat med henne säger till henne att läsa) ändå (och hon bör ju veta länken till sin egen blogg, tänkte jag). men sen tänkte jag lite till. och då kom jag på att jag ju faktiskt har börjat reklamföra mig lite. jag berättade för flippsy och lindy att jag hade en blogg, i går, och för daniel i dag. men så tänkte jag igen, och så konstaterade jag att det bara är 3 personer om man inte räknar flinky. i och för sig så kanske hänky också vet. hm.
men även om flinky bara får en enda till läsare på sin blogg så är det värt det, för hon är bra. så shot:




www.elinapersdotter.blogg.se



oh, jag upptäckte just att man kan göra en länk och en linje. det blev båda två. snittsigt va?

men anledningen till att jag sitter här nu istället för att sova (eller skriva en ideologi) är för att jag hittade ett gammalt linne som jag sydde i högstadiet. jag sydde det inte för att använda det, utan för att jag hittade tyg och hade en idé. vi hade ju modevisning och allt.. nice.
men jag hittade iaf linnet och kom på att det kanske man skulle kunna använda som klänning i dagens samhälle. men så tänkte jag att jag ju kunde lägga ut bilder och så kunde ni (elina) som är mina (min) läsare säga vad ni (hon) tycker. ypperlig plan.

ego boost på mig igen då.  =)    titta och njut,




mina tuttar är i princip platta på bilderna eftersom de är av den minsta storleken (tuttarna, inte bilden alltså) och inte ens får något pusch av en liten bh när bilderna togs. men lika glad är jag för det..

hejs

Kommentarer
Postat av: Elinkyflinky

hahaha, I like! Speciellt dina perfekta tuttisar. Så där händigt (skulle man kunna tolka till en handfyllning, vi säger det eftersom det passar min bröllestrl perfekt!) små som mina!

2009-06-13 @ 01:22:15
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0