studan i morgon då

och jag har verkligen inte tid att sitta uppe nu. i morgon bär det in till stan. först är det  kinarestaurang med faster och kusiner. sen upp till rosendal. se på utspringning och så massor av mottagningar.
jag känner att jag har hittat de perfekta presenterna. mattias present är bäst. jag köpte 7 stycken tablettaskar och klädde in dem i beskrivningar som botar längtan efter skolan. sen la jag allt i en apotekspåse och skrev att det var donerat av dr. Stina. jag älskar att pyssla känner jag. måste få lägga ut lite bilder.









jag undrar, är det okej att jag också är ganska vit i morgon? hm. om ett år är det min tur. jag måste ju få öva lite.
sov så gott,
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0