nu drar jag på peace and love

och jag har fått en till läsare, eller det vet jag ju egentligen inte. jag har bara vågat säga till ytterligare en person att jag har en blogg. det var bea som fick den äran. kanske att hon inte ser det som en ära, men äsch.

myskvällen hemma hos albin blev tokigt kul. vi spelade spelet våghals och skickade tokiga sms hit och dit och över hela världen. anna spankade mig och jag tvingades säga, i'm so nasty efter varje gång. robin fick veta vilka som i rummet kunde tänka sig att ha sex med honom. det var 3 av 5, då han inte är inräknad, så rätt bra betyg skulle jag väl vilja säga. sen kom johan och vi vinglade hem på hans cykel. satan vad det är svårt att bli skjutsad på cykelsadeln. i alla fall om man är tokigt full. men kul var det. jag bara skrattade och skrattade.

efter söndag har jag bara sovit typ. såååå skönt. och i dag blev det tältköp också. fyndade ett för 99 kronor på rusta, men det vette fasen om linda och jag får plats där. haha. trångt är mysigt, säger vi.  =)

och i morgon, 8,27 drar tåget iväg från uppsala. dags för peace and love. det ska bli jäkligt kul. öronpropparna och solkrämen är packad och peppen är på topp. ha så kul här hemma så länge.

tjao tjao

Kommentarer
Postat av: camilla

hihi jag halkade in genom beas blogg också så det blev två flugor i en smäll! hoppas peace är bäst :D puss

2009-06-25 @ 20:16:54
Postat av: Bea

Ey, ära till mig!

Peace var bäst! och det är lika varmt i uppsala. Baddag hos mig innan hultan?!

2009-06-29 @ 13:20:06
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: camilla

ey jag själv inbjuder mig själv på den baddagen! hihi

2009-06-30 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0