Jennys studentmottagning

mitt internet dog plötsligt i går, men som tur var hade allt det här sparats, så nu kommer det:
I dag har jag varit på Jennys studentmottagning. Hon strålade som solen och var fin som bara hon kan vara. Jag var där hela dagen, så har inte hunnit med något mer. Jag hade tänkt fråga Johan om han ville komma över och kolla på film med mig, Camilla och Therese, men det visade sig att han jobbar. Tråkigt. Nu har vi ingen som kan ladda ner film. haha. utnytjarn, jag alltså.

Så i går var jag Camilla och Therese inne i stan och shoppade. Therese hittade ingenting, men Camilla hittade söta t-shirtar och en tjocktröja på New Yorker. Jag själv köpte en bikinitop och två bhar. Båda var söta som socker, skulle jag säga iaf.
Så spelade vi Cluedo med mamma och mormor i gårkväll. Vad mysigt det är att spela spel. Jag vann!!! men mest tack vare min mormor, hon råkade försäga sig lite. tack mormor!

Ne, här är lite bilder från i dag.





grattis jenny helt enkelt, du är bland det bästa som finns!!
jag älskar dig verkligen <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0