eu-debatt och bilder från min födelsedagsfest

jag sitter nere i matsalen i skolan. en kille från socialdemokraterna så just att det inte är ljusblå trendiga moderaterna som vi har i sverige som finns i europa. för i europa är det MÖRKBLÅTT!!! vi ser ett mörkt europa om det ska styras av de borgerliga. ahhh!!

vi lyssnar på en debatt om eu-valet. jag börjar lessna lite. det var intressant först, men nu blir det lite tjatigt. de pratar på om massa tjafs bara. jag vet nog vad jag ska rösta på ändå.
och coolt är det, jag får rösta!! för första gången någonsin, oh sweet. sen hämtade jag ut mitt körkort i går också. det är coolt det med.

jag har ingen heltkroppsbild från i fredags. dåligt. men jag hittade den här på facebook iaf. tagen av maria röjerdahl.

jag och linda från english skiva


och nu var det en moderat som sa att hon hade bra höfter för att föda barn. hahaha, vad handlar den här debatten om egentligen.. hm

och här är lite bilder från min födelsedagsfest. tack igen alla som kom! <3
middagsgäster

jag skålar

killar på festen

jag, mattias, anna och daniel

dansande folk


och i morgon är det sista skivan för i år. hollywood/cooktail tema.
klart man ska gå, det är ju mattias skiva för sjuttsingen  =)
vi ses där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0