inspiration och ett gladgörande tjajt lönar sig

så här är det: jag har blivit inspirerad! oh herregud min skapare, nästan så. helt otroligt. jag har inte skrivit på länge och har inte alls haft någon lust. och så hittade jag till Sofia Zettermans blogg via en länk på facebook, och hon skrev så härligt och spontant, så jag blev sugen jag med.
denna söta Sofia är egentligen inte någon som jag känner vidare väl. jag har träffat henne endas 3 gånger eller nått sånt. men hon har varit mycket söt och trevlig varje gång jag pratat med henne. och ett extra plus är ju att hon verkar veta hur man ska tas med sina killar. haha.
jag hittade lite visdom som hon skrivit: "Varför är det som skönast att dansa halvnaken framför spegeln när man borde städa?"   - jag har faktiskt funderat på samma sak. och även varför man får mest sug att få städa varje vrå av sitt rum när klockan är halv två på natten och man ska upp tidigt nästa morgon för att göra något viktigt? eller det kanske bara är jag som känner så.
här är iaf länken till denna ganska okända Sofias blogg, http://zettermark.blogg.se/   tänkte att det ju var lika bra att lägga upp den nu när jag ändå babblat så jäkla mycket om det.

sen ringde snygg-Elina mig också tidigare i dag och klagade på att jag inte lagt upp bilder från blekinge. hon sa att hon varit inne minst 5 gånger varje dag sen vi kom hem. hoppas hon varit inne från olika datorer, då ser det ut som jag har fler besökare än det normala som sträcker sig så längt som till cirkus en per dag.
men här kommer lite bilder.
först ut, mormor och jag som rider islandshästar




sen några bilder från Cissis hus som är helt bedårande, och så min och Jens årliga motorcykeltur




och sen bestämde jag och flinky oss för att ta en svängom på karlskronas dansgolv


och sen hittade vi på massa mer tok, men då blir det sy mycket bilder så snart ser ni i syne. och jag är som vanligt kissnödig, vi hörs. pusshej lingongrej


Kommentarer
Postat av: Elinkyflinky

ÄNTLIGEEEEEN

2009-07-31 @ 13:42:33
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/
Postat av: Zettermark

Är du söt eller är du söt? Fortsätt blogga och var inte rädd för verkliga åsikter och känslor - även om du såklart aldrig ska skriva något du inte står för eller vill dela med dig av.



Jag hoppas att vi ses mer i sommar och höst! Puss

2009-08-01 @ 18:05:57
URL: http://zettermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0