på Hasslö

jag befinner mig på den lilla ön hasslö utanför karlskrona. här ösregnade det nyss, men nu verkar det klarna upp. havet ligger riktigt stilla. det är vackert.
vi åkte ut med båten i går. i dag också. det är så underbart fint här. jag älskar det här stället. jag ska ladda upp lite bilder så får ni se. fast har kanske mest bara bilder på mormor och morfar ändå. det blir väl till att fota allt det fina sen då. kanske att jag går på promenad i kväll, sanderydsrundan. då kan jag få lite fina bilder så jag kan visa er det veckraste stället på jorden. (förutom knivsta då, hahahhahahahahahhaha, vilket skämt, hahah   =P  )

jag kom nyss hem från loppis. införskaffade födelsedagspresenter åt både filippa och linda. så om ni nu ser det här så kan ni ju vänta er en till pizzakväll när jag kommer hem. de är lite lustiga grejer jag hittade. blev som två teman nästan. äsch ska inte ska säga för mycket nu, men loppisat är kul.

och i morgon ska jag och mormor rida islandshästar och sen på fredag kommer elina ner hit och hälsar på över helgen.
här är några bilder.















och jag vill bara säga att camilla, du är bland de sötaste. det här med beroenden är svårt, men du har nog rätt.
hoppas vi ses snart. vad har du för dig nu i sommar?

hejsvejs folket

Kommentarer
Postat av: din beundrare igen

bah sötnos, jag är nyfiken på presenten... pizzakväll igen ger jag en fet tumme upp! I LIKE! ser ut som du har mysigt som fan. jag drar till landet snart, om exakt 49 minuter. chill som fan. I LOVE YOU!

2009-07-16 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0