bilder från peace and love

jag är fortfarande trött. jag är liksom sådär trött så jag inte orkar göra något, inte ringa någon ens för en sekund, inte läsa och inte ens sitta i solen. men jobbar det gör jag. och för att svara på camillas fråga så är jag hemma tilld en 13e. men jag jobbar nästan varje dag tills dess. och sen bär det av till mormor och morfar. mysigt ska det blir. hoppas på varmt väder.

och peace då. jo, det var kul! det var mycket kul! jag såg 16 konserter och det var såklart det bästa med hela festivalen. ska se om jag har några bra bilder..
Promoe                             LW - Aukustisk               Thåström                         
   
The Sounds                     Milow                                  Peter Doherty
  
Timbuktu                           LW - Rockbandet          Mando Diao
   
Melody Club                     Miss li                                Anna Ternheim
  
Moneybrother         LW - Storbandet
 


jag har inga bilder från håkan hellström eller no fun at all. konserterna var suveräna. jag såg inte en enda som jag inte gillade. men mina favoriter vart ändå:
Anna Ternheim - för att jag kunde nästan alla låtar och de är så himla bra.
Timbuktu - för att hela publiken dansade och han dansade som en galning och var överallt och stod aldrig stilla.
Lars Winnerbäck - för att alla hans tre konserter var suveräna.


sen var campingen också kul. vi lyckades få bästa tältplatserna. här är massa mer bilder från allt annat vi han med.













































så får vi se hur det bär nästa år. nu ska jag nog vila lite innan jag ska iväg till jobber. hm. det kommer vara hett på avdelningen. huja.
ha det bäst så hörs vi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0