VIP

Vi gick till VIP i går. De hade 25 kronor för allt i baren och jag blev full, kan man väl säga. Vi hade skitkul. Dansade som galningar hela kvällen. Det var många man kände där, vilket alltid är trevligt. Vid halv 2 drog vi hem till gunnel och Oskar. Elina, Robin och Oskar somnade men jag och Gunnel satt och åt rostade mackor (läs: Gunnel rostade, jag åt) och pratade om allt mellan himmel och jord. Som vanligt den senaste tiden blev det en aldeles för kort natt och fortfarande full steg jag upp redo för Sacomässan. Sweet.

I kväll blir det fika med Jocke på Form. Det ska pratas.
Vi ses. En bild från arkivet ska såklart med också.
Hasslö - bästa stället i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0