Underbara Joel is back

Jag kan ju inte annat än att säga att jag är jäkligt smickrad över att en viss Joel har lämnat en kommentar i min blogg. Jag skulle vilja påstå att det till och med gör mig lite småkänd inom bloggvärlden. Nästa gång någon säger:
- Ja, men jag flög samma flygplan som E-type till kanarieöara.
Så drar jag:
- Ja, men jag fick faktiskt en kommentar av Underbara Joel på min blogg!
Alla kommer bli mäkta imponerade. Grymt.
Jag har då en liten föraning om att han gjorde det för att få tillbaka läsare till sin gamla blogg, som har startats upp på nytt, och inte för att han faktiskt läser min blogg. Bevis: han kommenterade det kortaste inlägget. Trolig anledning: Då slapp han läsa min blogg. Men det är okej, jag bryr mig inte om ifall jag blir utnytjad av denne unge man. Jag blir snarare smickrad.

Och nu uppmanar jag alla er andra, typ runt 15 läsare per dag, skriv en kommentar ni med! I love it.

Från Joels blogg. Read it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0