tjejerna vid det runda bordet

Just nu sitter jag i matsalen bredvid Mille. Hon har en supersöt tröja på sig. Den är vit och är typ uppbyggd av volanger. Hon ser ut som en liten ängel.
Hanna sitter i Milles knä. Hon har också en vit tröja. Den är stickad. Hon ser så mysig ut. Uppsatt hår har hon också. 
Camilla  sitter bredvid Hanna. Hon har sin snygga klänning med blommor på. Den är också vit. Vit med röda stora blommor på. Camilla klippte sig förra veckan. Hennes hår är fint.
Bredvid Camilla sitter Imme. Imme är inne i sin dator. Hon småler åt något hon läser. Imme har en svart stor tröja på sig. Det känns mycket Imme. Hennes hår är lockig, fin.
Bredvid Imme sitter jag. Jag sitter och skriver. Jag har mitt vita favoritlinne med innerbh och den svarta tjock-koftan som mamma tycker så mycket om. Jag har smutsigt hår och är inte lika fin som alla andra flickor runt bordet. Men det duger ändå..

Jag skulle hellst bara vilja kramas. Ligga i en mysig säng och kramas. Eller sitta i en fönsterglugg, det skulle också duga.. =)

Mille



Hanna


Camilla


Imme


Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0