tidig sänggång

Okej, några grejer nu innan det blir den tidigaste sängången på flera veckor.
- Hanna är en superbruttis, I love her! Ibland behöver man en liten spark i rumpan för att våga, och hon stöttar mig och ger mig mod. Thanks honey

- Jag börjar bli lite orolig och nojig, tänk om jag har cancer! Caroline varnade mig flera gånger i somras. Resten av jobbet bara skrattade åt mig när jag trodde att mystiska knölar på halsen var cancer. Ja, ja. Nu var ju inte det cancer. Men jag har en ny leverfläck och den ser ut som en cancerfläck! Tänk om jag har cancer!!

- Den här videon är ett måste: http://www.tackfilm.se/en/?id=1259873948718RA78

Kommentarer
Postat av: gunnel

jag som hypokondriker kan tala om för dig att du inte har canser. är tvärsäker. jag har trott minst tio gånger att jag har det själv, men nej..en leverfläck? hur ser den ut?

2009-12-04 @ 10:42:36
Postat av: burntan

love you

2009-12-04 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0