Söndag

Åh, jag älskar kommentarer! Det förgyller hela dagen. Tack, tack!

I dag var ännu en dag på jobbet. Det var lite rörigt under lunchen. Det blir lätt det när alla pratar om olika saker samtidigt. Men det var en härlig dag. Jag skrev det på fb i går, men det tåls att sägas igen: Har man inte världens härligaste jobb om man får betalt för att krama gulltanter, gå på promenad på servicehuset och ge choklad till gullgubbar?

Nu ska jag hitta på något annat. Hejsvejs.
Bilder från arkivet först såklart!

Såhär såg jag ut för någon dag sedan när jag och Flinky var på Barista. Otroligt att folk inte tar fel på mig och tror att jag är en trollunge. Håret är ruffsigt och klänningen på sne. Haha.


Sen skulle jag demonstrera hur Elina vilar. Hon är som en delfin. Vilar liksom ena halvan i taget. Här vilar jag höger sida:


Sen är det viktigt med balans i livet. Så jag vilade vänster sida också:


Sen lyckades jag fota världsaläskiga bilden på mig. Det är en sån där som man skulle kunna tänka sig att de har med i en skräckfilm. Och ändå såg jag nästan helt normal ut. Knepigt det där med hur jag ser ut, läskigt. Men aja, i alla fall. Efter att jag lyckats så bra och Elina torkat tårarna ur sina skrattande ögon ville hon också försöka. Det gick inte lika bra. Hon ser mest bara ut att ha:

Stick-snorunge-jag-är-cool-och-hänger-bara-med-tuffa-människor-nu!(och-föresten-är-jag-bäst-på-att-sjunga-och-klättra-i-träd-och-allt-annat-också)-minen


tusan-också-och-fast-att-jag-är-en-meter-kortare-än-dig-och-50-kg-lättare-ska-du-allt-få-minen


har-jag-något-i-näsan-minen



äsch, vad trött jag är. bara massa larv. hm.

Kommentarer
Postat av: Elinaa

hahaha hhhhärligt!

2009-12-27 @ 22:50:52
URL: http://mjyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0