Så här nördiga är vi

10.55 klev jag upp i morse och 11.00 var jag redo för ett extrainsatt skidträningspass. Mamma, pappa, Åsa, Lise och jag begav oss till elljusspåret och körde i mördarbacken med stavar. Det var jobbigt men kul. Tog med oss kameran för att kunna se hur vi egentligen gör. Jag tycker det ser ut som om vi springer långsamt men inse att backen är sjukt brant, därav namnet. Sammanlagt måste vi ha tagit oss upp ca 10 gånger och de två sista gångerna sprang jag ändå upp till tredje kullen.
Jag och Lise har badat bastu och myst med tända ljus och massa prat. Nu blir det till att åka och köpa skidor och sen hem till Linda och göra sig klar för utgång med henne och Filippa. Härliga tider.

Jag på väg upp för första krönet



Jag på väg upp för tredje krönet på backen, helt slut

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0