Lyssna.

Nu har jag varit på mammas julkonsert och gud vad de var bra!

När jag var liten hade vi en stor skivspelare under trappen. Varje lördag hade vi storstädning hemma. Vi öppnade upp altandörren och framdörren. Vinden flög igenom alla rum och skapade en härligt frisk känsla i huset. Ur den stora skivspelaren ven ljuva stråkar och stora bastrummor. När jag hör sån här musik vill jag bara springa runt, hoppa av glädje och känna sommarvind mot mitt ansikte. Turn up the volume and listen..

 



Kommentarer
Postat av: amalia

var totalt opepp på jobbet igår. men det blev bra när jag väl ko dit. men hon som jobbade fast på avdelningen var inte så trevlig, eller mot mig var hon det. men inte mot min favorit gubbe :(

2009-12-06 @ 22:16:36
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0