Julmys

Vi är hemma hos Elina och har julbak. Vi lyssnar på julmusik, bakar pepparkakor och stöper ljus. Knäcken är redan klar och lussebullsdegen jäser.

Just nu gör Elina ett fiskstimm. Haha. Hanna och jag skrattar åt henne. Hon sjunger:
"Åh vad ni blir bra alla mina småååå fiskar, vissa ska vara glada, vissa är ledsan och vissa blir mysiga! Fisk, fisk, bara mera fisk åt folket, fisk!"

Elinas pissdator har tyvärr inte någon port att sätta i mitt kameraminne i så det blir inga bilder ännu.

Elina fortsätter att sjunga. Nu ska jag hjälpa Hanna att stöpa ljus.
You wish you were here  =)


Kommentarer
Postat av: amalia

yes I do :p

2009-12-05 @ 21:52:53
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0