Jag tycker om

Jag sitter och skriver en labbrapport om en potatislapp vi gjorde i början av September. Lyssnar på Jack Johnson, Jose Gonzalez och Norah Jones. Tänker på alla underbara vänner jag har. Och att Evelina ska bli läkare. Så glad jag är för henne! Och min Lindispindis som har sin pappa och lillebror på utvecklingssamtal i rummer bredvid. Linda är coolast i stan. Och så min Filippa som jag snart borde gå och boxa lite med, det var allt för länge sen. Och Jenny som är så fin, fin, fin! Och Agnes, norrlänningen, som jag ska försöka göra bänkpress med. Gunnel som är grym på att dansa. Och alla tjejerna i klassen som är så snygga jämt. Alla gamla vänner som man träffar på ibland men alltid har något att prata om. Och av att jag blir så glad av allt folk jag känner.

Kommentarer
Postat av: elina

fick jag inte ens en egen liten mening... nu är jag suuuur och ska HÄMNAS... not

2009-12-09 @ 12:49:51
URL: http://mjyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0