Jag har kommit till fråga 3

Fråga 3 lyder:

- Vilka hinder och möjligheter hade du att arbeta utifrån din frågeställning?

Den här frågan låter inte så svår. Problemet är bara att vi inte hade någon frågeställning och hur fasen ska jag få ihop ett A4 på det. Hm.



Jag kom av mig lite när James Pierce från USA skrev till mig på fb. Jag kan sakna USA så sjukt mycket ibland. Började kolla på massa bilder från förra året. När jag firade jul där. Helt underbara minnen. Saknar mina älsklingar där så himla mycket. Här är några bilder från Karlis kamera från förra julen.

Jag och Karli på bion samma kväll som jag kommit. Trött efter att ha flugit i 20 timmar. Det hindrade dock inte Karli från att ränna runt med mig halva natten för att träffa folk. Hon är härlig hon den människan.


Jag den 25 december. Dags att öppna paketen.


Twinkies.


Jag och Matthew på Starbucks


Jag och Karli


Helt plötsligt satt Taco utan tröja.. Haha.


Karli med sina supersöta kusiner. Laura(?), Josh och Connor.


Fin bild på mig och Karli. Här hade jag klippt av allt mitt hår. Shit pommes.


Vem kan inte älska Chick-fil-A?


Jag och Kalli på nyår


Vi dansade massor hemma hos Karli


Dansa, dansa


Fixa naglarna var ett måste!


Dessa småflickor var coola gänger på rullskridskodiscot varje fredag. Man fick bara vara med om man hade en rosa North Facejacka. Lillpluttan i mitten hade på något sätt lyckats bli gängets ledare.
'

Jag och min Chris Krogman


Jag och min bästa Karli. Älskar att Chris hår sticker upp i bakgrunden. 


Nu blir det lite mer plugg och sen sova. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0