Jag fick nog världens bästa komplimang i dag

Jag fick nog världens bästa komplimang i dag.
Det hela började med att Hanna nämnde att hon en gång sagt håll käften till sin mormor. Pelle var snabb och började dra historier om lilla Hanna, 5 år, som sa håll käften till sin mormor. Ni som har träffat underbara Pelle vet att när han är på g kan han få en att skratta tills man gråter. Så var det i dag. Pelle var på topp och vi skrattade. Tårarna sprutade och magarna krampade. Jag tycker så mycket om Pelle och hans historier. Han kan få den deppigaste dagen att skina upp. Hans skämt funkar alltid. Hanna och Camilla och jag skrattade och skrattade. Efter ett tag lugnade vi oss. Då kom Karin fram och sa till mig att jag har ett härligt och vackers skratt.

Att få höra att man låter härligt och vackert när man skrattar är glad och har som aldra roligast är väl en av de bästa komplimanger man kan få.

Ibland skrattar jag helt brutalt mycket, jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0