inkurad i massa filtar

Jag sitter inkrupen i en alpacka-poncho och under en flisfilt. Jag börjar sakta få tillbaka värmen. Jag följde med mamma och tränade efter skolan. Vi körde lite skidträning i backe med några från hennes jobb. De har startat en varalopps-peppnings-grupp, och nu var det dags för första träningen. Vi körde ganska enkelt. Kort backe och inte så många intervaller. Men det var kul och rätt skönt att köra lite lätt. I morgon kniper det ju åt igen när Chefen står och hamrar på. Gunnar förklarade morgondagens träning på sin hemsida såhär: I morgon kommer vi med vädrets hjälp träna på allt sånt som man behöver kunna för att verkligen lyckas med ett bra vasalopp. Dricka blåbärssoppa, kram kranskullor och dalmasar samt träna på bra bortförklaringar kring dåligt valla.

För mig låter det som att det inte kommer bli nådigt. Han kommer köra skiten ur oss, men försöker lura dit oss ändå med lovord om blåbärssoppa och kranskulla.

Men så nu sitter jag här inkurad i massor av lager. Adventsstjärnan är på och pappa förbereder någon hemlig efterrätt i köket. Det är lite mysstämmning. Passar perfekt då jag ska fortsätta på min analysuppgift nu.

Lite bilder jag snodde av J från när vi var ute. Hoppas det är ok Hanna, jag är ändå den fula på bilderna, haha 


Notera vilka prima BALLerina-ben jag har!  =)
haha, varför gör man så konstiga saker när man druckit lite, hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0