God natt

Fan, jag var sååå nära på att slå läsarrekord i går. Om bara en enda liten till jäkel hade tittat förbi hade det blivit succe med brakfest och tjo och tjim här hemma i stugan.

Har pratat med J i nästan två timmar. Vi konstaterade han pratade mest fast att jag pratade mest, fast om annat. Så det var väl tur. Lite rättvist sådär. Om 5,5 h är det uppstigning för att hämta släp hos Andreas och sen ha PA-redovisning på Björkvallsskolan.

Hanna och jag har även planerat in en raggar-runda efter redovisningen. Och Hänky, vi har ett mission att sköta nu. Det här är viktiga grejer.

Äsch, jag bara svamlar. Jag är trött.

Dessa pärlor följde med mig ut i lördags, love them.


Chrissy, nu är det dags att köpa klackisar och komma ut och dansa med mig  =)
God natt

Kommentarer
Postat av: chris.

JAG KOMMMMMMER!

2009-12-15 @ 17:48:43
Postat av: Burntan

det var en dålig raggarrunda hörru! vad för mission??

2009-12-15 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0