Flugor

Det är SVINKALLT i skolan. Jag kommer frysa ihjäl om ingen hjälper mig snart. Det är galet.

Nu har jag skrivit klart Kenya- religionsgrejen också. Jag betar av på min lisa. Så himla skönt. Jag borde börja skriva på något annat nu, men jag är så himla trött. Det blir som inte så mycket sömn nu för tiden. Sov lite mer än 4 timmar mellan lördag och söndag och i natt blev det 6. Jag är en sån som behöver 10 timmar, så ni kan ju förstå. Hoppas att jag vinner kaffekortet i TTFs julrimstävling.

Det finns inget roligt att säga. J åkte till Schweiz i dag. Lite tråkigt tycker jag. Men antagligen kul för honom. Själv ska man plugga och jobba hela lovet. Nice. Och inga julklappar har jag hunnit köpa heller. Hur sjutton ska det här gå.

Nej, nu har jag ju inget vettigt att säga. Hur mår ni i dag?

söta men ändå lite äckliga bilder


Hejsisvejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0