Träning och juldansande

Min älskade syster ringde nyss! Hela familjen sken upp av glädje. Hon har precis kommit till Kambodja, och reser nu helt själv. Den 6 Januari kommer hon hem igen. Det kommer bli kaos utan dess like i detta hus och jag kommer vara så irriterad. Men det får funka. Bara ett halvår och sen flyttar jag, hon också. Ska ändå bli mysigt att få hem henne igen. Men älskade, finaste, klokaste storasyster. <3

På gymmer körde jag sönder benen. Eller, inte riktigt, men jag körde hårt. Först 10 minuters uppvärmning på löpbandet. Jag har aldrig riktigt gillat att springa. Men Form har ett löpband som man kan ändra lutningen på, och det gör det så himla mycket roligare. Jag körde backintervaller. Då kör man tungt en minut och sen lättare i 30 sekunder och så vidare. Då kan man räkna ner de där 60 sekunderna istället för att sträva efter att få slut på hela tio minuterna man ska springa. Allt känns så mycket lättare och roligare. 10 minuter går helt plötsligt snabbt.

Efter löpbandet testade jag roddmaskinen för första gången. Mamma utmanade mig att köra på tyngsta motståndet i tio minuter. Jag kan ju inte ge upp när hon har utmanat mig. Så jag körder på som en tok, och jag blev helt slut. Jag kommer få fin träningsvärk i baksida lår och rumpa. Nice. Sen körde jag lite ben och mage i maskiner också.

Och nu sitter jag och skriver loggbok för projektarbetet.

Här kommer lite videos från i går när vi var hos Elina. Märk att vi börjar bli lite trötta här. Man får väl säga att det är tur att de inte är så många som läser den här bloggen. Fast man får väl bjuda på sig själv litegrann. Haha.













Nej, nu ska jag plugga lite till innan jag ska åka och kolla på mammas julkonsert,
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0