Horn Lake, Mississippi, USA

Jag har gittat världens coolaste grej!
http://maps.google.se/maps?hl=sv&source=hp&q=google%20street%20view&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Sök upp något ställe, zooma in skitmycket och vandra runt i staden. Så jävla underbart att gå runt i Horn Lake och minnas. Härligt. Härligt.

Sonic i Horn Lake, min absoluta favoritrestaurang. De hade de bästa drinkarna och glassarna.


Josh Breaks hus, på den uppfarten stod vi mycket <3<3


Chris Krogmans hus. Vi rollade hans lilla träd med toapapper i julas när jag blev arg på honom. Haha


Shippleys. Här köpte vi munkar varje söndag innan kyrkan när jag hängde med Mrs. C


Target! Min favoritaffär. Love it.


Karlis hus. Här spenderades det mycket tid!


På den här parkeringen tokhånglade jag och Chris Krogman. Haha.  =P


Goodman road. Horn Lake och Southavens hjärta.




Inte så kul för er kanske. Men underbart för mig. Nu ska jag klä på mig och åka hem till Elina och julbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0