förspel

Observera!! Detta är inte inlägget ni väntar på, detta inlägg är bara ett litet förspel för att värma upp er.

Jag loggade nämligen in på bilddagboken. Där brukar jag logga in och kolla på alla mina bilder från USA när jag får lite abstinens. Om ni också vill kika, kolla här och klicka er sedan vidare! Ja, ja. Jag hittade lite grejer i alla fall, som jag tänkte jag kunde klistra in. Kanske läsvärda - Kanske inte.

Från 2007 och lite 2008.

1. Jag har någon konstig sorts fetich så jag gillar att lukta i navlar. Det är såå mysigt.
2. När jag hittar en kamera lyckas den alltid fyllas med massor av fula grimasbilder på mig och andra.
3. Jag gillar att spela dator och vara på lan, typ Birdie. Men jag hatar att spela cs när jag är ensam hemma, jag blir skitskraj.
4. När jag var liten var jag med i en spionklubb och jag var bland de bästa på att smyga. Jag skrev även en bok om Venisar som bor på Venus och är underståtar till kråkorna.
5. Jag älskar att bada men blir ledsen om jag inte kommer först i vattnet när någon skriker, sisten i.., jag tycker att man ska ta sånna saker serieöst.


Min kusin Jenny hade fyra tatueringar. Hon gav en till mig och sa: "Den här kan du ha för du har ju kille."
Mamma undrade vad det spelade för roll att jag har pojkvän. Då förklarade Jenny att det var en riddare på tatueringen och att min pojkvän är min riddare så då kan han rädda mig.








- två varma, blöta, heta, heta tungor. sa ja att de var varma och heta..? :P
- det påminner om antingen fett eller om hur spermierna är påväg till ägget! coolt!



Fy fasen alltså, jag blir lite smått horny av den här bilden alltså..



Hahhahaha, jag hittade bästa grejen jag skrivit. Efter det här kan jag inte förtsätta leta gamla grejer. Det här slår allt:
"Det var en kompis som frågade om jag hade min snuskiga dag idag. Alla dagar är väl snuskiga..?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0