onsdag

Min dator kraschade någon gång natten mellan måndag och tisdag. I går hade jag så stressigt så jag han inte bry mig. Men i dag blev det ett helvette när jag plötsligt insåg att alla mina annteckningar och påbörjade arbeten kanske var borta. 2 sekunder och helt borta. Panik! Jag var nära att börja gråta inför Hansen, förstår ni då vilken panik jag hade?

Som tur var kom hjälten Oskar och sa att filerna antagligen var kvar och att det bara var ram-minnet det var fel på. Ja! Men stressad är jag ju ändå. Har inte kunnat skriva något av det jag hade tänkt avsluta i dag och lämna in. Gråten sitter i halsen..

Efter skolan ska jag ner på stan och träffa Linda. Kanske Filippa. De ska handla lite julklappar. Jag ska handla lite klänning till mig själv. Eh. Men jag behöver det nu efter den här jävla dagen. Gråta inför Hansen- ja! Jag är värd en klänning. Sen ska vi ut i kväll och dansa. yay.

Bea och jag tog en liten svängom på dansgolvet nyaa. Jag vet inte varför eller hur det gick till. Bea bara kom fram till mig och började sjunga och dansa, helt plötsligt var en kamera med i bilden...

Grease-bea from Stina B on Vimeo.

Grease-Stina from Stina B on Vimeo.

Ketchupdansen from Stina B on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: bea

vem är jag.

2009-12-03 @ 23:39:29
URL: http://beaklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0